Gostovanje kampanje u emisiji CMC Caffe
U drugom tjednu kampanje tv spotovi su prikazani na HRT-u, Novoj TV, Fox TV-u, Narodnoj i Hit TV-u, radio spotovi emitirani na većini komercijalnih postaja u Hrvatskoj, a print oglasi objavljeni u Večernjem listu i 24 sata.
Kako bi najavili daljnje aktivnosti, koordinator kampanje Milan Majerović-Stilinović i jedan od naših najpoznatijih autora zabavne glazbe, Rajko Dujmić, gostovali su 7. svibnja u emisiji CMC Caffe.
˝Ova kampanja sve želi malo podsjetiti da ono što autori rade i način na koji svijet čine ljepšim, boljim, mudrijim, veselijim treba cijeniti te prepoznati njihov rad, ulaganje i trud˝, objasnio je Majerović-Stilinović.
˝Svi mi koji se bavimo, uvjetno rečeno, nematerijalnim radom nažalost moramo i od nečeg živjeti. Pjesme su pisane zato da se sviraju. Čim više obrada ima neka pjesma, to znači da je dublje ušla u svijest ljudi, ali smatram da je bitno da se autorima tih pjesama, koji često nisu u prvom planu, priznaju plodovi njihovog rada˝, nadovezao se Rajko Dujmić te najavio izlazak svoje biografije.
Najavljena je i nova suradnju Hrvatskog društva skladatelja, British Councila, Grada Zagreba te zagrebačkih osnovnih i glazbenih škola. Riječ je o projektu pod imenom ˝Pismo prijatelju˝ u kojem sudjeluje ugledni britanski kompozitor Bill Connor koji uči djecu stvaranju novog glazbenog djela, a sve skladbe bit će izvedene na koncertu u KD Lisinski 25. svibnja.