Gibonni o kampanji: “Glazba je sirup za slomljene duše”

„Glazba je sirup za slomljene duše, baš kao što postoji sirup za kašalj ili prehladu“, tim je riječima Zlatan Stipišić Gibonni započeo svoje predstavljanje u kampanji „Autori čine svijet ljepšim“.
Kampanja „Autori čine svijet ljepšim“ usmjerena je na promoviranje i edukaciju o važnosti autora, autorstva i poštivanja autorskih prava, a Gibonni je bio jedan od prvih koji je spremno prihvatio ideju o sudjelovanju u kampanji. Štoviše, velikodušno je ustupio pjesmu „Libar“ s Porinom nagrađenog albuma Mirakul iz 2001., kao glazbeni motiv video spota kampanje.
„Za mene je glazba poziv, zanimanje i ljubav“ kazao nam je Gibonni i dodao kako, osim svoje najuže obitelji, njegova šira obitelj broji na tisuće njegovih fanova: „Osjetiš tu blagonaklonost, dobro srce, pitomost. To je emotivna stvar. Nekad imam osjećaj da nam je suđeno da se vozimo u istom vlaku ili da se sretnemo na istom trajektu, toliko se dobro osjećam sa svojom publikom.“
Video spot koji je režirao proslavljeni hrvatski redatelj, Dalibor Matanić, sniman je u jedinstvenom ambijentu koncertne dvorane Vatroslav Lisinski. Gibonni je snimanje opisao kao ugodno iskustvo, pohvalivši inicijativu organizatora i upozorivši na važnost poštivanja autorskih prava: „Stvar je u tome da silnici uvijek razumiju samo umjetnost koju mogu posjedovati – tajkuni u sefu čuvaju slike ili skulpture koje mogu kupit, prodat i preprodat. Pjesma je ona nematerijalna, narodna umjetnost, svima dostupna, kako sveučilišnom profesoru, tako i fizičkom radniku. No, zato što je dostupna, glazba nije bezvrijedna!“